poniedziałek, 23 czerwca 2014

112. [Łomża] Dock Beer

Ponad 4%. Żabka - 1,49zł. Nawet nie wiedziałem, że piłem już docka stronga. Czas na zwykłego. 
Piłem je w szkole przed salą. Dość dziwne uczucie. Oczywiście wszyscy wokoło podjarani 'o, bo on ma piwo i je pije w szkole'. Nie tylko swoja klasa, ale także klasa mająca lekcję obok. Dość krępujące tak pić, gdy wiesz, że każdy Twój łyk jest obserwowany. Gdy otworzyłem wystrzeliło pianą. Od razu zabrałem się do picia. Muszę przyznać, że jedno z najszybszych piwek w życiu. 
Poszło w jakieś 2-3 minuty. 
Jak komuś nie zależy na % to smak nie jest zły. Jak się w lecie schłodzi to można to uznać za dość dobrze orzeźwiający napój ( prawie bez % 4,2). Ale jak chce się wypić konkretne piwo to nie bardzo. Wodniste, ale jak mówię jak nie chcesz % to jest idealne. Mnie tam nawet podeszło. 

Dostępność - 3/5 
Cena - 5/5 
Smak - 3/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz