poniedziałek, 23 czerwca 2014

123. [Jabłonowo] Super Mocne (PET)

Pryty z plastyku. 
Ehhh. nie rozumiem mojej klasy. Nazwali mnie głupkiem, bo zachciało mi się to spożyć przed lekcją przy dyżurujących nauczycielach. Największym problemem było... otworzenie ^_^. Otwierałem w plecaku, ale było tak zgazowane, że bardzo mozolnie to szło. Przez to zalało mi się trochę plecaka. Rozsiadłem się pod salą, pykłem fote i... no to siup ;] Przecież nikt się nie domyśli, że mam piwo w plastikowej butelce. W piciu pomógł mi kolega (bo miało być na pół, ale on ściągnął jakieś 300ml). Piwko w kerfurze, 900 ml, 10% - cena 4,60zł. 
Czas na smak. Karmelowo - spalone. Jak się raz zaciągłem to nie było zbyt przyjemnie, ale pite powoli może jakoś by uszło. Ciepło się w żołądku robi jak po winku. 
Zdziwił mnie kumpel, który złoił to 300ml. Fan lecha! A tymczasem powiedział 'zajebiste'. 

Dostępność - 2/5 
Cena - 5/5 
Smak - 2/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz