poniedziałek, 23 czerwca 2014

169. [Perła - Lublin] Lubelskie Mocne

Piwo dostępne na lubelszczyźnie oraz... w Bełchatowie w sklepie 'Piwa importowane'. To piwku już normalne nie z przeceny. Jego cena to 1,60 + 0,60 kaucja za butelkę. Oczywiście trzeba dodać, że to bączek 330ml. Fajna zgrabna buteleczka, zajebisty kapsel i niezła etykieta. Piwo nalane po sam brzeg szyjki. Niezła cena, szkoda że te kaucje za butelki to takie ździerstwo. 

Miałem na południe do szkoły i na początek 2 wfy, a wiadomo, że u nas jest remont sali gimnastycznej, więc na wfach oglądamy filmy w bibliotece. Tym razem padło na 'Chłopaki nie płaczą'. W przerwie między wfami trzeba jednak wyjść. Więc wychodzimy od strony sportowej na dwór, bo kumpel chciał zapalić. No, a ja ponieważ miałem iść aż na 5 lekcji, musiałem wziąć jakiś środek dopingowy. Wyjmuję z plecaka i już miałem otwierać, gdy kolega mnie ostrzegł, że kamera jest. No tak, przecież teraz jest big brother. Odsunąłem się 2 kroki w bok i kamerka mnie nie łapała. Połowa piwa poszła na raz. Całe piwko wypite w niespełna 2 minuty. 
Czas na odczucia. ZAJEBISTE!!!! 
Piwko ma aż 7,6% alkoholu, a smakuje po prostu fenomenalnie. Piwko z browaru Perła - Browary Lubelskie. Jedno z najzajebistszych piwek jakie dane mi było pić. POLECAM! 

Dostępność - 1/5 
Cena - 3/5 
Smak - 5/5 
Etykieta - 3,5/5 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz