poniedziałek, 23 czerwca 2014

180. [Velke Popovice] Velkopopovický Kozel Svetlý 10%

Jeden z trzech Kozlów w sklepie piwa importowane, a ogólne rodzine Kozla liczy 4 piwka. W ostatni piątek próbowałem najsłabszej 10% obj. 4% alk. Jako, że najsłabsze, to i najtańsze bodajże 2,10 + 0,60 zwrotna. Do tego piwa najbardziej zachęciła mnie etykieta. Fenomenalna! 
Miało to być piwko, które walnę na raz i... klapa. Na raz to się bieże harnasia. Piwko dość solidnie zagazowane i nie mogłem odbęknąć, przez co zaprzestałem picia po wypiciu niecałych 400 ml. Druga sprawa jest też taka, że piwko mi jakoś specjalnie nie podeszło. Takie dość wyraziste jak na taką małą liczbę %, ale po tej etykiecie spodziewałem się czegoś lepszego. 

Dostępność - 1/5 
Cena - 4/5 
Smak - 3/5 
Etykieta - 5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz