wtorek, 24 czerwca 2014

260. [Frankfurter Brauhaus] Grafenwalder Hefe Weissbier

Pojawił się w lidlu pszeniczny grafenwalder. Wprawdzie kiedyś już był w beczce 5l, ale tym razem pojawiła się wersja puszkowa za 1,79zł. Piwko ma 5%. 
Dla mnie kompletne zaskoczenie, nigdy go nie widziałem w takiej wersji, a tu z nienacka wyrosła przede mną całkiem pokaźna górka z puszek. Oczywiście jak zawsze stoi osobno, a nie razem z innymi piwami w rogu obok kiełbasek, mało spostrzegawczy piwosze mogą przegapić i kupią sobie Argusa ew. Perlenbachera. 
Piwo przede wszystkim - bardzo tanie! Jeszcze nie widziałem pszeniczniaka poniżej 2 złotych. Poza tym - bardzo dobre! Ja nie jestem jakimś smakoszem pszenicznych, ale to mi naprawdę podeszło! 

Dostępność - 3/5 
Cena - 5/5 
Smak - 3,5/5 
Oprawa - 2/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz