wtorek, 24 czerwca 2014

271. [Namysłów] Imbir Beer

Ostatnie z nowości piwnych smakowych w Kauflandzie. Po śliwce i malinie, przyszedł czas na Imbir. 4% alkoholu i 2,89 cena to dość dużo. Imbir jak raz byłem to wyczerpany zapas w sklepie był, więc spodziewałem się, że będzie najlepsze i... chyba rzeczywiście było najlepsze, choć dość ciężko mi to ocenić, bowiem piwko to już otworzyłem w Kauflandzie po odejściu od kasy i wypiłem je w ciągu 2 minut (czas przejścia od kauflandu do auta, którym jechaliśmy na mecz ze Śląskiem). Ciężko mi było odbęknąć, wchodziło jak napój i czułem się niezwykle pełny. Zapach oranżadowy, smak też, całkiem dobre wysycenie i ogólnie całkiem smaczne. 
Sporo zalet, czas na wadę i to niezwyklę poważnę. Bez jaj, żeby za smakowe dawać 2,90. Cena/jakość - duży minus. 

Dostępność - 3,5/5 
Cena - 2/5 
Smak - 3,5/5 
Oprawa - 4/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz