wtorek, 24 czerwca 2014

274. [Jagiełło] Magnus wiśniowy

Piłem już ojca tych piw, czyli 'Magnusa' i nie podeszło mi. Czas na 'syna', czyli smakowego Magnusa wiśniowego. O tym, że piwko będzie słodkie - wiedziałem i przygotowywałem się na to. Słodka strona ciemnego piwa. 
Piwko ma 6% alkoholu i 14,2% ekstraktu. Kupione w 'Piwa Importowane' za 2,40 + 0,60 butelka. Bączek 330ml. 
Zapach bardzo przyjemny, jak w niegazowanym napoju o smaku wiśniowym. W smaku bardziej przypomina sok niż piwo. Słodkie, z lekką wiśniową goryczką. Srednio nasocone, drobne bąbelki żyją do końca jednak im dłużej tym mniej. Etykieta bardziej przypomina opakowanie lodów, wisienki na głównym planie. Leją w co popadnie, moja etykieta krzywo naklejona ale sama jest ok, brak mi tylko firmowego kapsla. Generalnie nieco mi też winem podjeżdżało, ale ogólnie na plus, choć drugi raz i tak nie skuszę się ;)

Dostępność - 2/5 
Cena - 2/5 
Smak - 2,5/5 
Oprawa - 4/5

Wersja z 2023 roku:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz