wtorek, 24 czerwca 2014

277. [Jagiełło] Jagiełło Miodowe

Piwko 330ml w wcenie 2,30 + 0,60 groszy butelka, z browaru Jagiełło znanego z słodkich Magnusów. Piwko ma 6% alkoholu i 12,1% ekstraktu. 
Zapach całkiem miodowy. W smaku też miód. Miód w kierunku ulepka... Zdecydowanie za słodkie, o sztuczności nie wspomnę, bo mnie zakleiło... Piłem już parę miodowych piw, nawet bardzo dobre miodowe piwko, ale to do takich nie należy. 
Opakowanie dość prymitywne. Etykieta wygląda, jakby grafik niedbale posklejał plaster miodu i pszczółkę znalezione w internecie, a potem w Paincie dodał napis Miodowe... ale mnie się takie podoba ;) Brak firmowego kapselka ;( 

Dostępność - 2/5 
Cena - 2/5 
Smak - 2/5 
Oprawa - 3/5


Wersja z listopada 2013:

Piłem chyba je kiedyś. 5%, zupełna zmiana oprawy, wziąłem przy okazji dwóch powyższych Jagiełł. Muszę przyznać, że bardzo dobre miodowe piwo. Przede wszystkim czuć naturalny miód.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz