wtorek, 24 czerwca 2014

287. [Van Pur] Cortes Tequila

Kusiło mnie już jakiś czas. W końcu uległem. Kupione za 3,49zł w kauflandzie w butelce 330ml. Piwo prosto z Meksyku, made in Van Pur Polska. O posmaku/z aromatem tequili. Piwo ma 6% alkoholu. 
Biała butelka z nadrukiem wzorem innych piw z tequilą, nic oryginalnego, ale widocznie taki jest trend i Van Pur nie chciał być gorszy. 
Plus za dedykowany, bardzo ładny kapsel. Barwa herbaciana, piana gęsta, trwała , opada bardzo powoli, zostawia ślady na szklance. Aromat kojarzy mi się z piwem imbirowym lub wynalazkami typu Redds. W smaku typowa oranżadka, lekko kwaskowate, ale generalnie nie najgorsze w porównaniu do Desperadosa. Wysycenie słabe. Spróbowałem, za następne już dziękuje, chyba że ktoś mi da. 

Dostępność - 3/5 
Cena - 2/5 
Smak - 3/5 
Oprawa - 4,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz