wtorek, 24 czerwca 2014

300. [Głubczyce] Pils Export

Piwko za 2,30. Ma 4% alkoholu. Piłem je na wiadukcie w samotności, dziś dzień. Foto zrobione na tle swojego bloku, piękne się prezentuje. Piłem je, jednocześnie zastanawiając się nad paroma sprawami życiowymi. Musiałem coś przemyśleć. 
Ogólnie spiłem je dość szybko i całkiem przyjemnie je piłem. Choć ogólnie w smaku i zapachu dość paskudne. Jedynie wysycenie dość dobre. Typowo Głubczycowy smak (kto pił piwo z tego browaru ten wie o co kaman)... Dość paskudne, nawet jak na czteroprocentowy sikacz było dość kiepskie. Przyznam, że w upalne lato chyba wolał bym lemoniadę, niż to piwko. Nie no ogólnie dla mnie nie było aż tak źle, aczkolwiek dobrze też nie. Od takie piwko do spróbowania nic więcej. Oprawa puszkowa imitująca wlane piwko, całkiem oryginalny pomysł. 

Kupiono w: Sklep 'Piwa Importowane' 
Cena: 2,30zł 
Oprawa: 3,5/5 
Smak: 2/5 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz