środa, 11 czerwca 2014

31. [Van Pur ?] Premium Lager Refreshing Beer 5%


Wracając z komisji przedpoborowej zahaczyłem o tesco z nadzieją, że znajdę jakiś ciekawy sikacz mający z 10%. Niestety zawiodłem się. Są wprawdzie 2 duże półki. Na jednej piwa markowe, na drugiej sikacze, ale najmocniejszy sikacz miał 6,6%... Aby nie wyjść z pustymi rękami postanowiłem wziąć jakieś i padło właśnie na to. Koszt: 1,59zł.

Bardzo się pieni, ale piana stosunkowo szybko opada. Fakt, iż byłem mocno spragniony, ale posmakowało mi. Znikło w bardzo szybkim tempie. Kolorek fajny, zapach też. Smak taki... ciekawy. Wyraźny smak, ale jednocześnie lekko kwaśnawy.

Dostępność - 1/5 only tesco
Cena - 5/5 1,59 Wink
Smak - 3/5 mocna trójka. Smak podobny do biało czerwonego, choć może trochę gorszy.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz