środa, 25 czerwca 2014

311. [Łomża] Stern Extra Strong

Wchodzę do żaby i rozglądam się po półce w celu zakupu nieschłodzonego piwka, bo nieco gardło mnie boli. Rozglądam się, noi nic biorę chyba tradycyjnie tatrę, gdy nagle dostrzegam nowe piwko Stern Extra Strong. Wyglądało prawie jak zwykły Stern Strong, to też prawie je przegapiłem. Piwko ma aż 9,2% alkoholu i kosztuje zaledwie 2,50zł. 
Wrażenia? Hmmm, oczywiście wybitny smak to to nie jest, aczkolwiek nie mogę powiedzieć, że nie dało się go pić. Początkowo były momenty, że szło dość ciężko, ale gdy spiłem ostatni łyk, poczułem się źle i było mi smutno, że to już koniec. Wtedy naszła mnie największa ochota na dalsze spijanie tegoż piwka, ale go już nie było. Tak więc jeśli ktoś chce się nawalić, to myślę, że 2-3 piwka w dobrym tempie zrobią wstępną robotę. 

Kupiono w: Żabka 
Cena: ok. 2,50zł 
Oprawa: 2/5 
Smak: 2/5

1 komentarz:

  1. Tak jest, autor ma rację...Piwo typowo do nawalenia. Jeśli kogoś przypiliło, a nie jest wybredny co do smaku to to piwo jest w sam raz. W sumie nie jest taki złe; pod warunkiem, ze nie odrzuca kogoś dosyć silny posmak spirtu.

    OdpowiedzUsuń