środa, 25 czerwca 2014

430. [Fortuna] Fortuna Miodowe

Kupione w eklerku za 3,99. Z tym piwem wiąże się ciekawa historia. Dawno, dawno temu (czyli w czerwcu 2011) kupiłem dwa piwka: fortuna mocne i fortuna miodowe. Rzuciłem na tylne siedzenia i zadowolony jadę do domu. Niestety szarżując po szosie, doszło do tragedii, bowiem oba piwka spadły na wycieraczkę na siebie i jedno się stukło. Było to właśnie fortuna miodowe. Tradedia. 
Tym razem nic się nie stukło i mogłem napić się przy eklerku fortunki. Cóż... pijana szybciutko z znika i jest maluteńka. Zapach przypomina mi nieco jakiegoś winiacza. Smakiem niestety mnie również nie urzeka. Trzeba pamiętać, że jest to ciemne, miodowe piwo, aczkolwiek smakuje po prostu paskudnie. Słodkie, na domiar złego właściwie w smaku nie wyczuwa się piwa. Dopiero pod koniec degustacji, pozostaje jakiś tam posmak, próbującego się przebić smaku piwka. Takto mamy jakiś dziwny smak miodu, jakieś śliwki i dziwną goryczkę. Moim zdaniem przekombinowane. Wysycenie duże i oprawa w porządku. 

Kupiono w: Eklerek w Bełchatowie 
Cena: 3,99zł + 0,35zł butelka 
Oprawa: 4/5 
Smak: 2/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz