czwartek, 12 czerwca 2014

83. [Jabłonowo] Johny's Beer Premium Pils Jasne

W POLO markecie cena 1,09zł. Kupiłem głównie ze względu na cenę. Piwko ma 4%. 
Problemy zaczęły się już z otwarciem. Otwierałem na dworze o kant ławki i o dziwo nie udawało mi się. Powtarzałem próby, aż w końcu... udało się, ale razem z kapslem odleciał kawał szyjki... Widać, że 1,09zł. Niestety do środka napakowało się szkła, przez co nie mogłem od razu spożyć. Transportowałem piwko do domu, bo alkoholu nie marnuję, tam przelałem przez sito do kufla i dopiero mogłem spożywać. 
Pierwsze co rzuciło się w oczy to lipny, zamulający kolor... Smak tragiczny... siki, siki, siki. Ogólnie syf i nic więcej, ale... kosztuję 1,09 ;)

Dostępność - 1,5/5 
Cena - 6/5 
Smak - 2/5 (ze względu na cenę)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz