poniedziałek, 8 grudnia 2014

1167. [Fischer] Fischer Tradition

6% alkoholu i 13,1 ekstrakt.
Piwo na które czaiłem się od dawien dawna. Wiele, naprawdę wiele razy stałem w sklepie tuż przed Fischerem i zawsze albo szkoda mi było kasy, albo nie miałem tyle kasy, albo wolałem kupić dwa dobre piwa po 5zł. Cena tego piwa bowiem oscyluje w granicach 10zł. Mimo iż wypiłem je dopiero wczoraj po raz pierwszy w życiu, już wcześniej kupiłem je dwukrotnie. Raz dałem tacie - na dzień ojca. A drugi raz wujkowi - symbolicznie za telewizor. W końcu jednak postanowiłem sam go spróbować po ponad roku krążenia wokół niego.
Jedyne co chciał bym powiedzieć to - smakowało mi! Nie wiem czy to z racji wyczekiwania na jego spożycie, ale ogólnie bardzo mi smakowało i gdyby nie ta cena - kupował bym częściej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz