piątek, 6 czerwca 2014

10. [Bosman] Volt Strong


Pierwsze wrażenie - dziwny, ciemny kolor. Nie wiem czy trafiłem na jakąś lewą partię, ale to piwo to ohyda. Zalatuje czymś dziwnym, smakuje niezbyt dobrze... Piwo jest podobne w smaku niby do warki strong. I być może to prawda, tylko dla mnie to akurat wada, bo warka strong to dla mnie jedno z gorszych piw. Volt strong to niestety masakra. 6,3% i po połowie nie miałem już ochoty pić drugiej połowy. Cena przystępna, dostępność też, ale smak porażka jak dla mnie. Raczej już nigdy nie będę go pił...

Dostępność - 4/5 calkiem dobrze dostepne
Cena - 4/5 z cena roznie... raz mozemy kupic za niecale 2 zlote, a gdzie indziej za 2,60.
Smak - 1,5/5 ohyda! ohyda! i jeszcze raz ohyda! Dałem 1,5 tylko dlatego, że może spotkam jeszcze gorsze piwo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz