piątek, 6 czerwca 2014

11. [Żywiec] Żywiec Beer


Kolejne piwo, którym właśnie się delektuję jest Żywiec. Piwo z baaaardzo wysokiej półki! Cena sugerowana 3,25. Ja kupiłem okazyjnie w promocji za 2,50. Czy piwo warte swej ceny? O tym za chwilę.
Pierwsze co rzuca się w oczy to ładny kolorek. Kiedyś wziąłem od znajomego i wydawało mi się niebiańsko dobre. Teraz jednak... nie podchodzi mi już tak bardzo. Kupiliśmy kiedyś sobie po czteropaku żywca i do parku na spożycie. Pierwszy wszedł nieźle, ale każdy kolejny coraz gorzej. Piwo ma 5,6%, więc nie jest tak źle. Ja jednak nie przepadam za żywcem. Niezbyt gorzki, w sam raz do niewyrafinowanego obiadu. Niby tragiczny w smaku nie jest ,ale nie ma tego czegoś - tego niepowtarzalnego smaku, który mówi, że TO piwo to właśnie TO piwo... Jak dla mnie średniak, którym nie można się upić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz