poniedziałek, 23 czerwca 2014

162. [Van Pur] Karpackie Premium

Sporo czasu zastanawiałem się w kerfurze czy piłem to piwo. W końcu postanowiłem wziąć, w końcu i tak się wypije i tak. Coś mi mówiło, że go nie piłem. Kiedyś już też ominąłem to piwko, bo ciągle nie byłem pewien czy je testowałem czy też nie. Dzisiaj dopiero kilka dni po spożyciu przejrzałem listę moich 161 piwek i okazało się, że akurat tego nie piłem. 

Ostatnie piwko z rodziny Karpackich. Było już Pils, było Mocne, było także Super Mocne. Przyszedł czas i na Premium. 

Zacznijmy od tego, że piwko ma 5%, jest w żelaznej puszce i w kerfurze kosztuje 2,19 bodajże. Co do smaku to hmmm... Karpackie jak to karpackie. Piwko dosyć kwaśne moim zdaniem, jednocześnie zachowując typowo karpackowy, słodki posmak. 

Dostępność - 3/5 
Cena - 3/5 
Smak - 2/5 
Etykieta - 3/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz