poniedziałek, 23 czerwca 2014

166. [Perła] Perła Czarna Extra Strong

Piłem już perłę chmielową i perłę mocną, ale nigdy nie słyszałem o perle czarnej. Historia z tym piwkiem jest taka. Już zmierzam do kasy z 2 piwkami słowackimi z przeceny, ale ktoś jest przede mną. Dość dużo czasu mija (z 2 minuty), więc stoję i się rozglądam i nagle dojrzałem coś o nazwie perła, ale coś innego niż piłem do tej pory. Podbijam do regału, odkładam jeden słowacki browar za 2,50 i biorę w zamian perłę, również wartą 2,50 + 0,60 groszy butelka. 
Perła jak to perła - klasyka piwnictwa. Generalnie perła chmielowa mi średnio podchodzi. Zdecdowanie wolę mocniejsze jak mocna czy teraz czarna. Czarna jest bardzo dobra i przy tym nie droga. Łagodny smak jak na 8,1% bodajże. Polecam! 

Dostępność - 1/5 
Cena - 3/5 
Smak - 4/5 
Etykieta - 3/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz