poniedziałek, 23 czerwca 2014

175. [Czarnków] Proletaryat Ciemne

Drugie tamtejszego dnia piwo ciemne po primatorze. Piwo z Browaru Czarnków. Koszt 2,10 lub coś takiego + 0,60 butelka. 330ml. 14,1 e.w. 6,2 obj. alk. 

Komunistyczne piwo co widać na pierwszy rzut oka. Czerwona gwiazda aż odraża i chce się rzucić piwem o ziemię, ale przynajmniej mogę mówić, że pomimo mojego młodego wieku... I JA OBALIŁEM KOMUNĘ Wink Nie pasuje mi gloryfikowanie symboliki proletariackiej... Plus jednak za spójność. 

Ciężko mi się ocenia ciemne piwa, bo się na nich nie znam. Kolejne piwko jakby lekko przypalone. Z początku czuć coś jak karmel, orzech. Z czasem jednak posmak znika i staje się bardziej ciemno-wodniste. 

Dostępność - 0/5 
Cena - 2/5 
Smak - 2/5 
Etykieta - 0/5 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz