poniedziałek, 23 czerwca 2014

198. [Sulimar] Kiper Extra Strong Miodowe

Rozlewane w browarze w Pitrkowie Trybunalskim. Zakupione przypadkowo w danexie i to kawałek czasu temu, jednak zostawiłem, bo to miało być to 199 piwko. Zastanawiała mnie ta wysoka cena 2,85. Rozwiązaniem tej zagadki był dodatek miodu. Piwko mocne o mocy 8,1%. Dopiero po zakupie skapłem się, że to miodowe co mnie nieco zmartwiło, zwłaszcza gdy przeczytałem na puszce 'Naturalnie mętne'. Spodziewałem się jakiegoś pszeniczno-podobnego syfu. Tymczasem Kiper wybronił się niesamowicie. Jak dla mnie rewelka. Uczciwe mocne piwo, z bardzo wyraźnym miodowym smakiem. Nie podejmuję się zawyrokować, czy jest to miód sztuczny czy naturalny. Dość słodkie, choć nie jest to ulepek. W połączeniu ze smakiem miodowym, wydaje się to całkiem na miejscu. Goryczka też dość wyraźna. I dość wyraźna, choć fajnie łamiąca słodycz, kwaskowość. Naprawdę piwo jest dla mnie jakimś odkryciem i jeśli będę miał okazję - sięgnę po nie jeszcze nie raz. Dodatkowy plus to bardzo fajna puszka 'matowa', pierwszy raz chyba widzę w piwie ;p A i na puszce 'power and taste' miażdży ;d 

Dostępność - 1,5/5 
Cena - 2/5 
Smak - 4/5 
Etykieta - 4/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz