wtorek, 24 czerwca 2014

263. [Zamkowy] Brackie

Piwko ze sporą historią. Nawet jak dla mnie legendarne. Spory czas temu zamówiłem z chłopakami otwieracze do piwa na allegro, właśnie z napisem 'Brackie'. Sąsiad też mi kiedyś opowiadał jak widział i zdobył ze sklepu kalendarz Brackie ze ściany. Osobiście myślałem, że tego piwa już nie ma, a jednak... 
Piwo warzone w Cieszynie i tam rozlewane do keg o pojemności 50 ltr. W cysternach trafia do Żywca gdzie następnie rozlewane jest do firmowej butelki ŻGB 0,5 ltr i do puszki o tej samej pojemności. 
W kerfurze pojawiła się promocja. Puszka 0,5 litra za 2,14zł. Wysycenie całkiem niezłe, ale smak i zapach pozostawiają nieco do życzenia. Nie będę ukrywał, że spodziewałem się czegoś lepszego, smak kojarzy mi się z piwami z Browaru Jabłonowo. Brackie nie jest złe, ale mogło być lepiej. 

Dostępność - 2/5 
Cena - 3,5/5 
Smak - 2/5 
Oprawa - 3/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz