czwartek, 12 czerwca 2014

80. [Beck's] Beck's

Śmieszna sprawa. To nie pierwszy raz kiedy stałem w kerfurze jak baran i zastanawiałem się, które piwa już piłem a które nie. Taka sytuacja zdarzyła się ze 2 razy w przeszłości. Myślałem nawet, żeby zrobić kieszonkową ściągawkę z listą wypitych piw. Często zastanawiałem się nad beck'sem. Również dzisiaj. Etykieta jakby skopiowana z jakiegoś broka lub donnera. Miałem wrażenie, że piłem, ale przyciągła mnie owinięta szyjka, a skusił do zakupu kapsel, którego w swojej kolekcji nie miałem. Jak się okazało piwa nie piłem. 
5%, w kerfurze koszt 3,40zł. Smakiem przypomina lecha... Takie lajtowe, ale powiem, że mi podeszło zdecydowanie lepiej niż lech. Może ciut podobne do złotego bażanta, ale i tak chyba dla mnie lepsze. Ogólnie w sam raz takie do wypicia, ale wydaję mi się, że temu piwku brakuję właśnie duszy. 

Dostępność - 2/5 
Cena - 1/5 
Smak - 3,5/5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz