czwartek, 12 czerwca 2014

99. [Połczyn-Zdrój] Romper Strong Premium

Zanim miałem kupić w kerfurze setne piwko, weszłem do żabki, aby zakupić 99 piwko. Padło na rompera. Myślałem o zwykłym, ale zwykłe miało 3,5 %. Strong 6,2% i koszt 1,99zł. 
Piwo świetne w smaku jak na stronga i jak na swoją niesamowicie niską cene w stosunku do jakości. Pije się całkiem przyjemnie, bez grymasu na twarzy. Jedyny minus dla mnie - chyba trochę za słabo gazowane. Generalnie ciekawe urozmaicenie 'diety', jeszcze nie raz kupię te piwo. 

Dostępność - 3/5 
Cena - 4/5 
Smak - 3,5/5


EDIT 28.05.2019
Po 11 latach, spróbowałem ponownie. Obecnie ma 6% alkoholu. Jedno z najgorszych piw jakie piłem. Większość wylałem. Smakuje i pachnie wymiocinami.  

1 komentarz:

  1. "Jedno z najgorszych piw jakie piłem"
    Zgubczyce i wszystko jasne ;)

    OdpowiedzUsuń